Eerstejaarsweekend

Beste aankomende eerstejaars!

Jij hebt gekozen voor de studie Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, Chemie of MLO en daarmee begin jij aan je nieuwe leven als student. Om meteen een goede start te maken aan je nieuwe studentenleven nodigt Studievereniging Nucleus je uit om mee te gaan op eerstejaarsweekend (EJW). Dit is een ideale gelegenheid om klasgenoten en de vereniging te leren kennen in het eerste semester! Op het EJW ga je samen met de medestudenten een aantal gouden dagen tegemoet. Overdag hebben wij een tof programma vol activiteiten en ‘s avonds is er natuurlijk tijd genoeg om gezellig na te praten en sterke verhalen te vertellen aan de bar. Dit wil je niet missen!

Help jij ons om het EJW tot een succes te maken? Heb je nog vragen? Een aantal hebben we hieronder al beantwoord. Overige vragen kan je altijd stellen door info@svnucleus.nl te e-mailen.

Wanneer is het EJW?
Het EJW is van 16 tot en met 18 september 2023.

Hoeveel kost deelname aan het EJW?
Deelname aan het EJW kost €30,-. Hiervoor krijg je overnachting voor het hele EJW en ontbijt, lunch en avondeten.

Waar is het EJW?
To be Announced!

Is het EJW verplicht?
Nee, het EJW is niet verplicht. Wel raden we het EJW sterk aan, omdat je sneller meer medestudenten leert kennen, wat niet alleen heel gezellig is maar ook gunstig kan zijn voor je studie. Mocht je nog vragen willen stellen over het EJW kan dat natuurlijk in persoon in de aanloop naar het EJW, maar bedenk je wel: vol is vol.

Zijn er ontgroeningen tijdens het EJW?
Nee, er zijn geen ontgroeningen tijdens het EJW.

Ik heb een allergie of functiebeperking, kan ik dan mee op EJW?
Indien je een allergie of functiebeperking hebt waardoor je twijfelt of je mee kan op EJW, neem dan contact op met het bestuur via info@svnucleus.nl en dan kijken wij wat wij voor jou kunnen betekenen.

Waar meld ik mij allemaal voor aan wanneer ik mij aanmeld voor het EJW?
Wanneer je je aanmeldt voor het EJW schrijf je je automatisch ook in voor de vereniging en ga je akkoord met het HR en de statuten. Lidmaatschap bij de vereniging kost €10,- per collegejaar en je kan je elk collegejaar voor het daaropvolgende jaar uitschrijven. Indien je al lid was wordt je natuurlijk niet dubbel ingeschreven.

Alcohol- en drugsbeleid

Hoe wordt er omgegaan met alcohol en drugs tijdens het EJW?
Er wordt gebruik gemaakt van gekleurde bandjes voor de deelnemers, eentje voor deelnemers onder de 18 jaar en eentje voor deelnemers boven de 18 jaar. Er wordt geen alcohol geschonken aan minderjarigen. Voor drugs hebben wij een nultolerantie beleid.

Overtuigd? Hieronder kan je je aanmelden!